Google+

maandag 23 juli 2012

kata square

Gisteren een eerste vierkantje gemaakt voor een deken voor onze mobilhome (camper).

Heb vroeger ook wel vaak granny's gehaakt en nu tijden onze vorige reis in de camper enkele geoefend om te zien wat het leukste was om te haken en om te zien. Ik heb dus gekozen voor de kata square (op haakmaaraan/blogspot.com vind je het tussen de granny's en kom je bij een beschrijving, waar ik het juist gehaald heb, weet ik weer niet meer), ik vind het mooi, het is leuk haken en het is redelijk groot en wordt lekker dik met Saskia uit de Wibra.


Update:   Hier kan je een vertaling vinden en hier had ik de engelse versie vandaan, die had ik dan weer gevonden op ravelry.


1 opmerking:

  1. ben benieuwd hoe die wordt. Ik ben zelf ook een kleed aan het haken het is echt leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen