Google+

maandag 17 september 2012

Balkon

Mijn vriend heeft een balkon aan zijn flatje.
En eigenlijk kan dat wel wat kleur gebruiken, er hangt een bloemenbak maar aangezien ie nogal vaak afwezig is, blijven de bloemen nooit lang goed. (aha, eigenlijk krijg ik nu gelijk een idee....)
Verder is er een donkergroen metalen tafeltje en 2 stoelen van hout en smeedijzer.

Zoals je kan zien op de foto, heeft het tafeltje last van ouderdomsvlekjes dus eerste werkje werd tafelkleedje (oftewel in mechels dialect: een amelaakske).
Nu heb ik aan zee altijd een gehaakte boodschappentas vol bolletjes wol bij maar dat is een beperkt aantal kleuren, gelukkig lijken ze toch wel leuk bij elkaar:



Nu ik een groter stuk al heb, merkte ik opeens dat de kleurtjes wel heel erg lijken op die in de kussens van binnen, alleen is daar de basiskleur zwart en dat had ik dus niet bij, ik zal vanavond of morgen een foto plaatsen met kussens erbij.

Groetjes
An

1 opmerking:

  1. een balkon is wel echt een luxe he, maar pas wel op voor boktor dit zou echt vervelend zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen