Google+

zondag 28 oktober 2012

bolrond sneeuwmanneke

ok, de volhouder wint idd wel :)
enigszins toch want ik vond nu net het feit dat het een slank model sneeuwpopje was bij Grietjekarwietje, zo plezant eraan.
Maar de mijne is dus meer een bolletje, nu ja, hij lijkt dus eigenlijk wel op mij, hihi ronde vormen.

Dat doet me dan weer denken aan deze foto die ik in de facebookgroup Knitting Relay, ziet er leuk uit op facebook allemaal en ze hebben ook nog een blog .

Foto: foto fonte web * _ *
Misschien een idee voor een vrouwtje sneeuwpop:).

Foto van m'n sneeuwman krijg je morgen, beloofd !


see you
An

4 opmerkingen:

  1. Whaha een vrouwtje met een 'flinke bos hout voor de deur'zeggen ze hier dan;-)grappig gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha..leuk zeg......maak haar in het wit an ☺

    ik ben benieuwd hoor

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow. Waar heb je ze vandaan ??? Dit is echt super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey Pscale, foto komt van facebook, ik weet niet of er een patroontje van te vinden is, heb nog niet gezocht.
      Knittin relay http://knittingrelay.blogspot.com/ is een blog waar de dame ook op staat ergens :)

      Groetjes

      Verwijderen