Google+

zondag 17 maart 2013

amai

Da's hier effe geleden dat ik nog iets gepost heb.
Ben nochtans wel nog aan het haken geweest, alleen de foto's trekken op ni veel en de zin om dat dan te laten zien is er ook ni echt.
En eigenlijk willen de haakresultaten ook ni echt meewerken (behalve dan van mijn ripple deken maar ik kan moeilijk elke dag van het extra paar rijtjes dat ik daaraan gehaakt heb hier zetten he),
 een dikke bolle kip bvb dat wordt dan bij mij een tante-sidonie-kieken:

Het patroon van de kip vind ik ni meer, ben hier nu al een half uur aan 't zoeken maar het komt nergens meer tevoorschijn, ni op google, ni op pinterest, ni op ravelry, ni int engels en ni int nederlands...
't was een witte kip met een eike erbij en dat allemaal op een geel nest ... en eigenlijk denk ik nu dat het echt wel int nederlands was want er stond bij hoe je poten enzo moest maken maar die had de dame in kwestie zelf er niet aangemaakt omdat dat kieken toch moest zitten, als iemand zo moest weten welk patroon het is, geef dan maar een gil...
Het patroon van da kuikentje dan, awel da vind ik ook nemeer, sorry hoor, zal dat hier allemaal updaten als ik het toch nog tegenkom.
Ah ja en ge zult al wel gezien hebben dat er bij die kip nog ogen opmoeten maar daar had ik even geen zin meer in, ga mij toch es een heel pak veiligheidsoogskes gaan aanschaffen denk ik.

En dan is er ook nog een paashaas, maar die moest bottekes (laarsjes/booties) aanhebben en ik snapte geen ene moer van da patroon dus nu ben ik zelf iets van simpeler poten aan het ineensteken.
Deze stukjes heb ik al, er zit ondertussen zelfs al een en ander aan elkaar,

En voilà se, hier is da patroon want dat weet ik nog wel staan zenne, ik vergeet veel maar nu ook weer ni alles. Als je aan die booties ook ni aanuit kunt, als ze bij mij lukken, zal ik mijn uitleg hier een van de dagen op m'n blog zetten.

Ik ben ook dit blog tegengekomen onlangs en daar staan verschillende gratis patroontjes op, vond het er goed uitzien dus vandaar de link hier.
En alsof er nog niet genoeg patroontjes gewoon gratis op het net staan, heb ik me gisteren nog het eigenlijk veel te dure 'Haken' aangeschaft. 10euro voor een tijdschrift is er eigenlijk toch wel zwaar over maar ja, ik wilde dat zo graag, ik bezie dat nu maar als een vroeg verjaardagskadoke aan mezelf. Moet er nog in beginnen kijken, hopelijk is het zijn geld waard, er zaten ook 3 haaknaalden bij maar die hadden toch wel uit een iets steviger materiaal gemogen.

Van de week nog es in de Wibra gaan kijken maar nog steeds geen nieuw garen, alleen enkele bollen fuchsia die ze waarschijnlijk nog ergens hadden gevonden in een hoekje, waren er bijgekomen.
Er waren ook haaknaalden voor 69cent, ben es benieuwd of de maat klopt want de vorige keer dat ik een haak in de wibra kocht kwam die nr ni overeen met dikte van de naald als ik die naast mijn andere naalden thuis legde. En speldjes met een dikke kop, Lucy van Attic24 heeft daar es bloemekes mee op een krans vastgezet en da zag er goed uit.

Mijn buit :)

Zo dat was het voor nu
Groetjes van An


Update: per ongeluk daarnet op pinterest da kieken tegengekomen :)
http://www.thatcuriouscat.com/happy-easter-free-pattern-easter-chicken/ 
't was dus toch int engels





Geen opmerkingen:

Een reactie posten