Google+

maandag 27 mei 2013

WIP vordering + boek

Ik ben eindelijk verder aan het haken.
Van de week mijn ripple deken terug opgepakt en begonnen aan het randje.

En dat betekent dus eigenlijk dat het deken af is http://www.paintshopproforum.be/phpbb/images/smilies/joepie1.gif
Nu ja op dat randje na dan en das ook wel beetje een probleem want ik weet wel dat ik 2 toeren vasten wil en daarna nog iets anders, alleen weet ik nog niet wat???
Heb je een idee?, laat dan maar een berichtje achter hieronder, ik zal het zeker bekijken.

De eerste toer vasten gebruik ik gelijk om de ripple recht te maken en dat lukt aardig, beetje bult hier en daar maar ik denk dat in de 2de toer vasten dit wel wegtrekt.




Jullie hadden ook nog een update te goed van het boek dat ik aan het lezen was tijdens ons reisje met de camper in Duitsland. Dat boek boeide me zo dat ik naast het lezen en beetje laptoppen niet eens aan haken was toegekomen.
Thuis lees ik veel minder, wat ik op reis op een dag lees, daar heb ik thuis zeker een week voor nodig en toen ik naar zee naar mijn vriend ging, was ik het dus zelfs vergeten (had ik in het vorige berichtje al verteld). Maar toch gaat het vooruit, nog maar een klein stukje en het is uit.


Volgens mijn vriend is hier ooit een reeks van gemaakt maar daar weet ik niks van, misschien kennen jullie die?
Het gaat over een Brit officier Richard Burton die kennis wil vergaren over andere culturen, de verhalen gaan over India, Afrika en Arabië. Hij verkent de andere cultuur van binnenuit, leert de taal en wordt bijna zelf een deel van het volk dat ie wil leren kennen.
De verhalen zijn deels van zijn standpunt uit en deels van het standpunt van iemand van het andere volk uit geschreven en dat geeft een uniek beeld en maakte mij dus elke keer weer benieuwd naar het volgende stukje verhaal.

Groetjes van An





2 opmerkingen:

  1. De deken wordt prachtig!
    Zelf vind ik bij deze deken wel een waaier rand passen, maar ik ben ook erg voor de recht-toe-recht-aan randen en dat past ook heel goed bij dit stoere blauw. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren in die deken, super met dat patroon!

    Van het boek heb ik nog nooit gehoord, dus ik kan je niet helpen :)

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen