Google+

zaterdag 10 augustus 2013

Danig afgekoeld

Gelukkig maar dat het ietsje frisser is want zo heet hoeft nu ook weer niet voor mij.

Maar toch na al het slechte weer van voor half juli, was ik toch wel blij zelfs met dat snikhete weer, ik heb eigenlijk geen ene keer lopen klagen dat het te warm was :)

Ik ben ondertussen een keer in zee gaan zwemmen, de eerste keer van 't jaar en nog steeds geen 2de, gisteren had ik wel zin en ook badpak aangetrokken en een klein handdoekje mee toen we gingen wandelen maar de wind was toch wat koud om nat verder te wandelen tot ik opdroogde dus heb gewoon pootje gebaad, nu ja die pootjes komen hoog bij mij hoor, had een redelijk korte short aan en kon nog met natte pijpen naar huis.


Nu dit is dus een haakblog maar ik durf het niet goed zeggen, ik heb nog altijd niks gehaakt, alleen een stuk van mijn trui in elkaar gezet maar zelfs dat is niet af.
En ook mijn hartjesproject geraakt niet af, gelukkig heb ik het patroon hier gezet want ik zou zelfs weer niet meer weten hoe het moet. Volgende week ga ik er toch echt mee verder moeten doen want er zit een beetje een tijdsdruk op nu, ze moeten mee naar Sao Miguel op de Azoren.
(De trui wil ik dan ook liefst mee kunnen nemen dus ik ga toch es in gang moeten schieten )
De broer van mijn vriend woont daar en we gaan op bezoek voor 2 lange zalige weken.
We vertrekken op vrijdag de 13de september, en zeggen dat ik zelf de tickets heb geboekt en sowieso al niet erg gesteld ben op vliegen...

Gelukkig doet het vooruitzicht van dat prachtige eiland veel vergeten :)


Deze foto's zijn van ons vorige bezoek in april 2009, het was toen 20 jaar geleden dat mijn ventje zijn broer nog es zag. Het eiland, het weer, het gezelschap, het was gewoon een fantastische vakantie toen.



Wat handwerken betreft hebt ik toch nog iets gedaan, iets wat normaal onderaan het lijstje komt, genaaid namelijk. (er ligt zo bvb al 2jaar een broek van tventje klaar die moet worden ingekort) 
Mijn oudste had van de kleinzoon overlaatst 3 broeken met een kapotte knie meegegeven waar ik eens wat mee wou gaan proberen. Ik had zo nl al een paar keer op pinterest kniemonsters gezien maar ik wist toch niet goed hoe er aan te beginnen dus uiteindelijk heb ik er nu al maar eentje tradioneler gefixed :
Hopelijk vindt ie ze leuk en houdt het ook een beetje, het is erop gestreken maar ook helemaal rondom de 2 opzetstukken genaaid dus zou toch wel tegen een stootje moeten kunnen.


Een van de dagen vertel ik jullie wel over de boeken die ik gelezen heb.
Mijn voornemen van 1 boek per maand lijkt mooi in orde te gaan komen, het 10de boek van 2013 is bijna uit.

Groetjes van An







Geen opmerkingen:

Een reactie posten