Google+

maandag 26 augustus 2013

Wat was dat haaknr nu ook al weer??

Hebben jullie dat ook?

een tijdje een haakwerkje wegleggen en daarna niet meer weten met welke haak je daaraan het werken was?

Dat is nu al de 2de keer dat ik verder wil doen met Kata Squares en ni meer weet met welke haak.

Nochtans der lag een nr 5 bij dus ik dacht dat dat dan wel de juste ging zijn maar toch wordt het vierkant groter dan de andere. Of zou ik nu zo onregelmatig haken? Dat dacht ik toch ni zenne.

Ik zal er moeten aan proberen te denken om ergens, op het blog hiere misschien, op te schrijven wel nummer ik gebruik for future reference want mijn geheugen is een zeef.


Hoe doen jullie dat, schrijf je het op, hang je er een briefke aan of zet je dat ergens anders, onthou je dat (leer me dan hoe pls :) ) of heb je een originelere oplossing? ...

Graag jullie ideeën in een reactie hier :)



Groetjes van An

7 opmerkingen:

  1. Ik probeer eerst alles af te werken, maar nu met dat ik vaak een dekentjes bezig ben en niet meteen een bijpassende andere kleur wol heb leg ik dat ook soms even opzij en heb hetzelfde voor dan... Maar bij zoiets is dat nu niet zoeen groot probleem, maar als alles in verhouding moet zijn wel natuurlijk.
    Ik zou het op een briefje schrijven en daarbij steken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb dat ook weleens inderdaad. Ik leg er een blad met patroon of schematekening bij en schrijf daarop welke naald ik gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herken dat inderdaad..maar heb ook nog steeds geen oplossing gevonden. Dus lees wel mee met jou antwoord berichtjes hopelijk zit er een gouden tip tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik schrijf het op het label of patroon (bij de laatste ook welk project en kleur erbij schrijven!), al heb ik meestal niet veel verschillende projecten tegelijk (behalve in mijn onderweg-haak-tas, maar daar heb ik andere naalden bij en dat zie ik dus meteen)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owww ik heb dat zo vaak .... en weet nu nog niet welke haaknaald het was (gewoon omdat ik het elke keer niet opschrijf hihihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dat regelmatig en soms begin ik dan helemaal opnieuw omdat echt niet meer weet. Ik ga het ook direct ergens moeten opschrijven denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat opschrijven zal het moeten worden denk ik aangezien er hier geen mirakeloplossing uit de bus is gekomen ;-)
    Nu alleen nog ergens de discipline vinden omdat inderdaad elke keer direct te doen.

    Bedankt voor jullie reacties :)

    BeantwoordenVerwijderen