Google+

vrijdag 1 augustus 2014

Kadootje gehaakt maar foto vergeten

Ik ken al heel wat jaartjes enkele mensen via een fotomailgroep.
Yahoo.com heeft groepen over allerlei onderwerpen (kan je zelf aanmaken) waar je via mail berichtjes aan elkaar stuurt, ja kan dan ook via mail antwoorden dus de emailadressen van leden zijn gelinkt aan het emailadres van die groep enz
Beetje outdated nu met facebook maar enkele leden heb ik nu ook als vriend op facebook.

Er is iemand bij met een gezellig groot huishouden die vooral ook vaak foto's stuurt van de jongste kinderen. De allerjongste was zowat de mascotte van de mailgroep :)
Ook was er bij die kleinsten een meisje met een beperking, en een voetbalgek jongetje en ondertussen ook al weer een kleinzoon.
Op de duur zie je zoveel foto's dat die kinderen wel bijna verre familie lijken.

Nu moest het meisje dat in een rolstoel zit, ook nog es een operatie ondergaan, een week ziekenhuis maar na een paar dagen thuis werd ze opnieuw ziek en bleek ze bij de vorige operatie een infectie te hebben, 2 weken plat liggen op bed en een zware antibioticakuur als gevolg en daarna opnieuw de operatie van de eerste keer ...
Gelukkig is ze nu weer helemaal beter !

Ze hield er gelukkig meestal wel de moed in en straalt op vele foto's die in het ziekenhuis zijn gemaakt maar omdat Ipad en computeren een hele dag in het begin best leuk is maar na een tijd ook gaat vervelen, werden er hopen kaartjes ter afleiding opgestuurd.
Bij haar 2 de ziekenhuis opname maakte ik voor haar ook nog een haakseltje voor bij het kaartje, een gelukshanger want dat was wel toepasselijk, ze kan wel wat geluk gebruiken.

Ik haalde het patroontje bij haakmuts.
Ik wilde het kaartje met hanger zo vlug op de bus doen dat ik spijtig genoeg vergat een foto te nemen.
http://haakmuts.blogspot.be/p/gelukshanger-patroon.html
Deze foto is het keimooie voorbeeld van haakmuts zelf, ik maakte een beperktere versie zonder extra frutseltjes (ben ik niet zo handig in) maar ook geen appeltjes want die vond ik een beetje klein tegenover de rest :)
Ik maakte dus gewoon een klavertje 4 met lieveheersbeestje en bloemetje met een sleutelring aan.


Het was een plezant werkske en hopelijk brengt het de ontvangster heel wat geluk !



Groetjes van An



Geen opmerkingen:

Een reactie posten