Google+

woensdag 29 januari 2014

Voorraadje gevonden :D

Big Smile ...:D

Gisteren moest het ventje even weg en zoon zat op zijn kamer te studeren voor zijn laatste examen van deze periode.
En dat was voor mij het startsein om in de garage wat te gaan rommelen.
Ik was dat al een tijdje van plan want er zat daar nog ergens iets interessants verstopt, dat wist ik nog maar waar?

Eerder had ik niet kunnen gaan zoeken want er stond een auto van zoon zijn vriend in de garage, die auto moest verkocht worden maar had geen nummerplaten meer dus mocht ie niet op straat staan en daarom hadden wij maar even onze garage uitgeleend, ik had er wel geen sleutel van dus kon em niet ff uit de weg zetten.

Maar gisteren was het moment gekomen, auto weg, mannen uit de buurt en ik eerst een beetje gerommeld, enkele dingen opgeruimd en aha daar in die ouwe reiszak daar moest het zijn ... daar had ik enkele maanden geleden iets weggestopt.

Toen ik om naar de Azoren te gaan valiezen (=koffers) ging zoeken in de garage, had ik in 1 ervan nog iets gevonden maar toen had ik geen tijd en ik had alles wat in de koffer zat in die ouwe reiszak gestoken. Ik bewaar namelijk een hoop spullen in onze koffers.

Die reiszak mee naar binnen genomen en zalig wat daar allemaal nog inzat :


Veel he, de helft zit nog in de zak hier dus je begrijpt wel waarom het handig was dat mijn vriend niet thuis was toen ik dit allemaal uitpakte :)

Vroeger hadden ze bij de wibra ietsje dikkere bollen Saskia :)


200 gr dus, en ik heb zo ook nog een lichtbeige en een zwarte waar bijna niks van gebruikt lijkt. Het is wel iets dunner dan de Saskia van nu, voor naald 3,5.


Hier zit nog weel een en ander bij dat te gebruiken valt voor de CALdeken met restjes.

1 nadeeltje was er wel aan, op de vorige foto's valt het zo niet op maar amai, er zat een en ander in mekaar gedraaid en geknoopt ... (ik vind het op de foto's nog meevallen, in 't echt was 't erger)


daar heb ik me 's avonds mee beziggehouden, zo onopvallend mogelijk en ventje heeft geen ene keer gemopperd/gezaagd dus ikke dubbel blij.
Ah ja, eigenlijk heb ik nu nog een probleem, ik krijg dat allemaal ni meer in mijn garenkast :( maar ja, problemen zijn er om opgelost te worden.


Nog een deken haken misschien want dat is toch zalig zenne, 's avonds onder mijn gehaakte rippledeken naar tv kijken

Foto is van gisteren nadat mijn garen ontward was, gezellig naar Midsummer Murders kijken, lekker warm !



Groetjes van An



2 opmerkingen: