Google+

vrijdag 10 januari 2014

Vrijdag CAL deel 2

Nee, ik heb deel 2 van het deken nog niet gehaakt, zo vlug ben ik nu ook weer niet geworden opeens :)

Maar ik ben ondertussen toch wel blij dat ik vanmiddag terug naar Mechelen ga waar de spullen voor de dekens op me wachten! Dus vanavond begin ik aan deken 2 en doe ik verder met deken 1 misschien, kan ook zijn dat ik een deel opspaar voor morgen :)



Met 14februari in aantocht, wilde ik ook al es opnieuw beginnen met een hartjesslinger (die gaat wel niet afgeraken tegen dan) met hartjes die ik hier beschreef.
Ook Jenneke is al bezig geweest met hartjes te verzamelen :)

En ook al kan het nog wel echt gaan winteren de komende tijd, toch geven die vrolijke hartjes allemaal een gevoel van vrolijkheid en lente voor mij, het helpt wel dat het zonnetje schijnt nu :)

Wat me ook een vrolijk gevoel gaf van de week was de thee die ik vond ergens in een winkeltje in Oostende, ik drink graag een english blend en had al een gewone groene doos vast toen ik opeens deze zag staan

Nog lekker ook en Fairtrade ! (die gewone groene was ook wel fairtrade)


Groetjes van An




Geen opmerkingen:

Een reactie posten