Google+

vrijdag 28 juni 2013

Ik hou ni van bloglovin UPDATE

echt niet.

Zo een rommeltje vind ik dat (gelukkig leest mijn ventje ni mee want die zou zeggen, allez gij voelt u toch thuis in rommel) .

Ik heb me er op ingeschreven en heb alles overgezet, heb ook al wel es geklikt op zo een linkje bij een blog dat ik leuk vond en nog ni volgde maar ik ga der bijna nooit terug naar kijken dus.


Maar gelukkig heb had heb ik wel een alternatief ook gevonden "theoldreader.com".
Die ziet en voelt zowat hetzelfde als google reader, voor mij toch tenminste, ben die nu echt aant gebruiken al een paar dagen en kijk naar google reader nemeer om dus dat zit dan wel goed.

update: die houden er dan ook maar mee op, kan ik opnieuw beginnen zoeken. blijkbaar doen de makers dat maar voor de lol een beetje en hebben ze der sinds googlereader weg is een fulltime onbetaalde baan aan en dat is dus ni meer te doen, allez das wel te begrijpen maar daarom nog ni leuk. Ze gaan nu private, maw met degenen die er al waren voor dat google zei dat ze gingen stoppen dus degenen van het eerste uur, hun vrienden en kennissen enzo. Had er al een account van voor de grote overstaphype begon, van 5april dus ik hoop nog te mogen blijven maar betwijfel het toch. Heb in elk geval dat speciaal bestand om te kunnen overzetten naar een andere reader al maar gedownload.

Update op de update: Ze hebben daar bij the old reader een team gevonden om mee samen te werken en dus gaan ze door ermee. Ze blijven public en je kan je nog steeds als nieuwe gebruiker aanmelden !!



Dus, als je bloglovin eigenlijk ook niet zo leuk vindt, ga dan ook es kijken bij theolreader punt com zonder www dus. Ik weet ni eens of ze op de beurs zitten
dus aandelen heb ik echt ni hoor, vind em gewoon goed :)


2 opmerkingen:

  1. je kan toch alles ook volgen gewoon op je dashboard van blogspot???
    ik snap niks van al die andere dingen hoor..google + of bloglovin of hoe ze ook mogen heten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is wel zo maar ik vond die reader toch wel een handige manier (nu ja vond, hij bestaat dus nog steeds, het is ook nog maar net 1juli vandaag), handiger dan op het dashboard volgen.

    Ik volg verder ook wel een boel blogs die niet van blogger oftewel dus van google zijn en die komen niet op het dashbord dus die moeten sowieso elders gevolgd worden.

    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen