Google+

donderdag 5 juni 2014

CAL

Eindelijk nog eens de CAL deken opgepakt. Tenminste toch al die met het nieuw gekochte garen.
Het is een beetje beschamend om er hier een foto van te plaatsen terwijl ik in jullie blogs die ik gisterenavond een beetje bijgelezen heb (ik zag vooral dekens op link parties zoals op Annemarie's haakblog) al echte dekens zag waar je toch minstens een baby helemaal mee kan toedekken.
De mijne is nu groot genoeg om mijn grote teen te bedekken, hihi.



Ondertussen heb ik toch weer nog 2 toertjes erbij gehaakt dus die rondjes zijn helemaal af.
Eigenlijk vind ik het een beetje een vervelende manier van haken toch, de volgende toer moet nu zo echt stipt gehaakt worden dus ook al zijn het gewone stokjes, je kan niet zomaar verder haken.
Ik haak bij de televisie en om dan te gaan uitzoeken en tellen hoe ik verder moet dat zie ik dan niet zitten en hup dan blijft het haakwerk de rest van de avond weer liggen.
Nu ja, traag gaat ook zal ik maar denken :)


Verder is er nog iets waar ik niet echt trots op ben :(
Op max een 10km bij me vandaan (geen idee, kan er ook 5 zijn) heeft Kristel van 'Wolenzo' een echt winkeltje geopend al wel een maand geleden en ik ben daar nog steeds niet geraakt. Toegegeven, ik had mijn enkel serieus verzwikt (ik kan al kms erop lopen maar eigenlijk doet die dus nog altijd pijn verdorie), ben op vakantie geweest 10 dagen naar Engeland en ook al 2keer naar zee geweest tijdens de afgelopen maand maar toch... 
Misschien vrijdag voor we weer naar zee gaan (vriend moet bij hem thuis zijn volgende zaterdag dus gaan we er naartoe).
De dochter heeft een ongeluk gehad met de auto, zij had gelukkig niet echt iets maar de auto laten maken, gaat zoveel kosten dat het de moeite niet meer is pfff. Er wordt hier nu gereden met mijn oude autootje door 2 van mijn kinderen die dus op werk en school ermee moeten geraken. Om het extra moeilijk te maken heeft zoon de andere auto die ter beschikking was, gisteren verkocht (die stond al langer te koop maar ja nu we hem nog ff konden gebruiken, is ie weg grrr). Vrijdag heeft oudste dochter een auto nodig dus doe ik de 2de naar haar werk tegen 11.00 en zoon pikt haar 's avonds op om 21.00.
Om naar haar werk te rijden, moet ik langs de winkel van Kristel dus als vriend niet zeurt dat ik vooral vlug terug moet zijn dan kan ik ff binnenspringen :). Hopelijk vind ik daar dan ook nog parkeerplaats want ik ken daar in dat dorp niet echt mijn weg en weet ook niet waar parkeren ofzo. Benieuwd !!


Groetjes van An



Geen opmerkingen:

Een reactie posten