Google+

vrijdag 27 juni 2014

Wat ik haakte

Het was een moeilijke maar goed geprobeerd van wie verzon wat het kon zijn :)

Het werd iets totaal anders, kleindochter werd 5 en is gek van zeemeerminnen dus haakte ik een zeemeermin met heel wild haar en dat haar was ik op de foto aan het haken.
Ik wilde ook nog een foto van kleindochter met zeemeermin maar ze was ze direct in haar bed gaan leggen zodat Messi er niet aan kom want die durft zoiets kapot krabben.
Euhm nee deze Messi speelt niet voor Argentinië op het WK maar is hun katertje, tja kleinzoon is voetbalgek en dan krijg je dus een Messi in huis.
Had nog de bedoeling van even naar boven te gaan maar ze was andere pakjes aan het uitpakken en daarna vergeten.

Het patroontje vond ik hier , het gezichtje maakte ik volgens eigen inzicht, gewoon opgeborduurd met een stopnaald, ik heb niet eens veiligheidsoogjes en had eigenlijk geen zin om zo een ingewikkeld oog te makken wat ik eigenlijk ook niet eens echt mooi vind. Deze kijkt nu ook wel een beetje raar maar kleindochter was tevreden dus ze is goedgekeurd!

Ondertussen ligt er rood garen klaar, want ik ga iets toepasselijks maken voor dit moment.

Wie wil mag nog eens een gokje wagen wat het kan worden :)



Groetjes van An






1 opmerking:

  1. Dat is toch een heel mooie zeemeermin geworden! Je kleindochter laat haar vast niet meer snel los :-)

    BeantwoordenVerwijderen