Google+

zaterdag 21 juni 2014

Rommelmarktje vorige zondag

Een rommelmarktje voor het goede doel op voorstel van vriend, ook al had ie vorig weekend gezegd (na 3 rommelmarkten op 2dagen) dat ie de rest van de maand het woord niet meer wilde horen ...

Ik ging dan ook direct akkoord :)
Het was niet echt bijzonder, vooral klein, maar de boeken die er werden verkocht boden wel iets meer kans op het vinden van de 'elementaire deeltjes' waarnaar ik op zoek ben dus ik lette vooral op de boeken.
Zo verkocht iemand boeken aan 15cent per stuk, 4 bakken vol, 2,5 euro per volledige bak.
Zooo verleidelijk !!
Maar ja ik moest me inhouden want ik kan bij ons geen plekje meer vinden waar ik nog zoveel boeken kwijt kan en het was ook niet allemaal topkwaliteit dus zocht ik naar wat echt interessant was om ineens te zien dat er nog een bak stond met allemaal haakmagazines, jaren 70 - 80. Dus grabbelde ik daar wat in maar het lukte niet om daartussen te kiezen. Vriend dan maar es heel lief aangekeken en ok ja ik mocht ze allemaal, hij ging met de auto langsgereden komen nadat we de rest van de rommelmarkt gezien hadden.

Nu zit ik hier dus met een hele stapel haakboeken, allemaal filet, enkele breiboeken van phildar oa (er zijn er bij die ik vroeger ook had) en nog wat magazines met allerlei handwerkpatronen.


Ik had beloofd van er een groot deel ervan voort te verkopen maar dat gaat moeilijk worden :)


Er is ook een nieuw haakwerkje, morgenmiddag moet het af zijn.
Vandaag al een tipje van de sluier, een heel klein tipje, wie heeft een idee wat het kan gaan worden ? :)

Ik heb geprobeerd van de kleur juist te krijgen maar het lukte niet echt, onderaan is het nog het best, het garen is bordeau van kleur dus. Ra ra wat wordt het ...



Groetjes van An


2 opmerkingen:

  1. Ik denk een sjaal..?!

    Groetjes Lobke
    (Iets-unieks.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je zo een inktvisjes voor de prematurekes aan het haken?
    Je boekjes zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen