Google+

dinsdag 8 januari 2013

Goe bezig

Ik ben een weekje aan zee zonder noemenswaardig haakwerk.
Heb wel enkele overschotjes wibra kleurtjes mee om enkele kleine hartjes mee te haken voor een projectje.

Verder niks want ik kan hier toch niet verder met vriend zijn kado en muts voor kleinzoon J moet dus eerst es gepast worden.

Ik dacht van hier in de Wibra wat leuke kleurtjes te halen en dan wel een idee te krijgen maar ze hadden daar alleen zwart, wit en rood en veel idee kreeg ik daar niet van. Ze hadden ook iets van verloopgaren maar dat stond me ook niet zo direct aan.
Ik vreesde al dat ik spijt ging krijgen van niet voor vertrek nog es bij Kristel van Wol enzo iets te gaan halen en inderdaad, had ik het maar gedaan dan kon ik nu tenminste beginnen aan de col voor vriend zijn kleindochter.

Nu ja, ik heb wel tot nu geweten wat te doen en daarover gaat dat goe bezig van de titel dus. Ik heb nl mijn 2de boek van 2013 al uit.
'Rachel Cusk' heb ik vorig jaar ontdekt, toen had ik ook weer goedkoop op Boekfestijn 'Arlington Park' van haar gekocht en dat had ik op vakantie met zoveel plezier gelezen dat ik voor mijn volgende ECI-bestelling naar nog meer van haar op zoek ging. Dat werd toen dus 'Het buitenleven' en ook dat was een schot in de roos. Eenmaal begonnen, was het moeilijk het even neer te leggen, zelfs om te eten en wie mijn voorliefde voor eten kent, weet dat het dan wel heel erg boeiend moet geweest zijn :).

Vanmiddag gaan we even naar Nieuwpoort, misschien vind ik daar wel ergens garen, heb geen enkel idee of er daar een wolwinkel is dus dat wordt een zoektocht ...
Want voor ik aan weer een nieuw boek begin, wil ik toch wel even wat anders.


Groetjes van An

2 opmerkingen:

  1. geniet maar lekker bij vriendlief aan zee

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja had je nog maar eens langsgekomen he ;) neenee geniet maar van de zee en wie weet kom je daar nog wel een leuk winkeltje tegen, veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen