Google+

maandag 14 januari 2013

Voorraad ingeslagen

Ben vandaag een beetje voorraad gaan kopen bij Wol en Zo, nog ene keer een bol Dione voor een col, zal er maar vlug aan beginnen want het wordt nu wel echt winter.

Ben ook van plan een vest te maken voor mezelf van 2 granny zeshoeken, hier staat den uitleg.
Daarvoor heb ik 5 bollen Irisa meegebracht, een verloopgaren, ik heb een donker genomen met oa een rode draad erin.

Dan ook nog 2 bolletjes meegebracht met 30% wol om eindelijk ook eens mutsjes te haken voor het 'save the children' project.

En om te eindigen een bolletje bruinig, ik was dus een sjaal aant haken met 2 draden en ging van ene te weinig hebben dus ik dacht terwijl ik daar sta, zal ik es zien of er iets ligt wat ik kan gebruiken om aan de twee kanten van wat ik tot nu heb nog een stuk voort te haken zodat er aan de 2 kanten elke een beetje een streep is die ietsje anders is. De sjaal wordt in de lengte gehaakt dus dat zou dan wel moeten meevallen dat er aan de zijkanten een stukje anders is. Hopelijk krijg ik em nu breed genoeg want heb geen tijd om hem uit te halen en iets anders ermee te doen want ie moet af tegen donderdag en kan alleen eigenlijk nog morgen doorhaken overdag.

En dan nog iets leuks.
We waren dus vorige week aan zee, gisteren (zondag) kwamen we thuis en er lag een envelop klaar, een envelop met een bobbel erin :).
En die bobbel was dit:

Een weggevertje van Paulien van Creaplien.
Keileuk he ! Ze hangen hier nu aan de lamp te bengelen, net op tijd voor de sneeuwbuien :p.


Groetjes van An


2 opmerkingen:

  1. Ha,ha....je kan weer vooruit!Leuk hoor je enveloppe met bobbel!whahahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat de bobbel bevalt,super bedankt nog voor het leuke boekje.
    Groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen