Google+

woensdag 2 januari 2013

ziek verdorie

Ik ben elke winter wel es enkele dagen snipverkouden, veel gesnotter, wat gehoest en geproest of wat keelpijn maar dat gaat altijd vanzelf weer over.

2012 vond op het laatste nippertje nog dat daar es iets aan moest veranderen en hup ik dan maar naar de dokter, ging gelukkig nog net op 31/12, er was nog 1 gaatje in de online-afsprakenlijst.
Zware pijnstiller, neusspray, keelspray en zelfs antibiotica (neem ik zo min mogelijk, was 6j geleden).

Maar ik ben de jaarwisseling doorgekomen !
Alleen stond ik half doof en met een hees piepstemmeke op op de eerste januari 2013.

Niet echt een goed begin dus :)
Maar gelukkig voel ik me niet echt heel ziek, de keelpijn is nu weg maar mijn rechteroor zit nog dicht.
Zo vervelend dat ik bij het begin van de solden vandaag niet eens op koopjesjacht ben getrokken :p.

Maar over naar het topic van mijn blog nu :
Ik heb de laatste 2 dagen nog een 3de col gehaakt voor de dochter van mijn vriend deze keer, ze was er ook content mee, alleen vond haar oudste dochter de col zo leuk dat ze der ook één vraagt.
Dat wordt dan wel de laatste die ik maak, denk ik, of ze zullen er serieus voor mogen betalen :p want de col haken is wel leuk maar het garen uit elkaar halen om eraan te kunnen beginnen, wordt vervelend na enkele keren, nu ja, deze heeft niet echt een deadline dus na een weekje zal ik er wel terug zin in krijgen waarschijnlijk.

Ik heb ziek zijn als excuus natuurlijk maar ik ben met oudjaar vergeten de muts voor kleinzoon Jari te passen op zijn hoofdje, ze lag nochtans klaar, nu ja, het is er eigenlijk toch te warm voor en ik zal proberen als we terug zijn van zee om tot bij hen te geraken.

De muts ligt dus even opzij maar ik ben aan nog een kadootje begonnen, vriend is over 2 weekjes jarig en die gaat een sjaal krijgen.
Gehaakt met haak nr5 en 2 draden bij elkaar, een gemêleerd lichtbruine en een donkerbruine lichtjes pluizende. Het gaat goed vooruit dus misschien maak ik nog een 2de, zwart of donkergrijs ofzo want ik twijfel wel een beetje over al dat bruin ;).
Of er een 2de sjaal bijkomt, zal er een beetje vanaf hangen of ik de komende dagen goed kan verderhaken terwijl ie aan het werk is want volgende week zijn we aan zee bij hem thuis en dan kan ik er niet aan voortdoen zonder dat ie het merkt.

Vandaag heb ik dan eens online wat pareltjes en bedeltjes besteld om oorbellen mee te maken want volgende week verjaart dan weer jongste dochter (degene die het meest in closeup staat op de foto met de colsjaal in een vorig berichtje) en zij wilde graag ook oorbelletjes net als oudste dochter gekregen had.
Betaald met paypal en volgens een mail al verzonden dus hopelijk morgen in huis (duim duim).


Voilà, dat was het zo'n beetje voor vandaag, foto's zijn voor een volgende keer hoor :)


Ah ja, ik wil nog iets delen met jullie, een stuk uit de nieuwjaarsbrief van kleinzoon J , hij zit in de 3de kleuterklas en leert af en toe enkele woordjes frans en engels in zijn klasje.

I love you
I want you
I need you
And I never let you in de steek !

Dat vond ik nu eens een originele nieuwjaarsbrief :D .


Groetjes van An






2 opmerkingen:

  1. Ach meis toch wat naar allemaal, ziek maar goed uit. beterschap.
    Ik moest wel erg lachen om dat briefje van je kleinzoon, hahahaha hoe kom je er op. Echt humor.

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we kwakkelen allemaal.. net zoals de winter!
    maar dat briefje van je kleinzoon zou ik in een gouden lijstje doen en ophangen!
    elke keer als je er naar kijkt voel je je beter en schiet je in de lach !

    BeantwoordenVerwijderen