Google+

donderdag 17 januari 2013

nog een kadootje :)

Ik dook dus plichtsgetrouw met col, muts en voet de zetel in om na een half uurtje te bedenken dat ik een tijd geleden es een foto van het internet had geplukt.
Die foto had ik bewaard op het buroblad van mijn laptop (er staat nooit veel op mijn buroblad, das alleen voor dingen die ik niet mag vergeten te doen ofzo), want leek me plezant voor als vriend jarig ging zijn.
Ik weet niet meer waar ik het gehaald heb, weet ook niet meer of er een beschrijving bijzat maar heb zomaar wat gehaakt, was nu ook niet bepaald een moeilijk patroon :).

Een zot extra kadootje stond klaar toen ie binnenkwam :p

Hope you like it too :)

Groetjes van An

6 opmerkingen:

  1. Deze wijnfles heeft wel heel erg UITPUILENDE ogen!ha,ha....grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind m té gek !!! Ik denk, dat ik m na ga apen; als dat mag ??!!
    En Angeline is ook weer erg gevat met haar opmerking over uitpuilende ogen...hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk mag je naäpen, had ik dus ook gedaan he :)

      Groetjes van An

      Verwijderen
  3. Whahahaaha jaaaa deze is leukk! Ga ik zeker ook maken ;))Heb nu al lol * big smile*

    BeantwoordenVerwijderen