Google+

donderdag 17 januari 2013

Sjaal

Vriend zijn sjaal is af.
Terwijl ie dinsdag aan het werk was heb ik em afgehaakt en gisteren (toen was ie thuis) in de logeerkamer nog wat draadjes ingestopt en em mooi plat gelegd en ingepakt.

Net op tijd allemaal want vandaag is vriend jarig !! en vond ie het pakje naast zijn bord vanmorgen.
Hij was er blij mee en is lekker dik ingepakt naar zijn werk vertrokken.

Voor ie weg was, heb ik nog vlug een foto genomen van de sjaal.
Niet bepaald een goeie foto geworden zo vlug vlug, zal er es proberen aan te denken er straks een goeie van te nemen.

Je kan wel al op de foto zien dat de sjaal er eigenlijk helemaal hetzelfde uitziet zonder 2 aparte stroken aan de zijkanten (zie 2 vorige posts) en dat is omdat ik bij Wol en Zo dus echt wel een perfecte vervanging had gevonden van het garen waar ik te kort van had.
Als je van dichtbij er op let, zie je dat in het midden er wat meer pluis inzit maar verder is er niks van te merken.

Dus nu heb ik alle tijd voor de col van vriend zijn kleindochter, of eigenlijk voor vriend zijn dochter want kleindochter heeft die van de mama al overgenomen :p.
En dan ook nog kleinzoon zijn muts, ik zit daarmee een beetje in de knoop eigenlijk, lijkt zo simpel een muts en toch doen die raar bij mij ...

Ik duik in elk geval zometeen in de zetel met col en muts want heb een dikke voet en 10cm onder waar ie dik is, doet die pijn, benieuwd wat ik heb uitgespookt, kan me in elk geval niks herinneren...maar eerst es ff de appeltaart die in de oven steekt, controleren


tot ziens
An



2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vriend zijn verjaardag!
    Mooi dat hij blij is met zijn sjaal.
    Wat raar, een dikke voet zonder aanwijsbare reden... loop er maar niet al te lang mee door.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen dat je gevonden hebt wat je zocht. Je vriend zal er met deze temperaturen al veel plezier aan gehad hebben.

    BeantwoordenVerwijderen