Google+

donderdag 24 januari 2013

pff muts te groot

Ik was het al aan het denken dat er iets niet klopte maar ik bleef koppig verder doen en 't resultaat was wel mooi ook al zag het e rook een beetje vreemd uit eigenlijk maar ik bleef hopen dat dat maar in mijn hoofd zat :)
Tot dat alle lintjes ingestopt waren en ik mijn vriend es deed kijken en die vroeg of het een zak was waar de hele kleinzoon J moest inpassen, :p ja zeg, verdorie, ni overdrijven he manneke...

Dan gisteren 's middags mee de kindjes van school gaan halen, fotoapparaat mee en de muts natuurlijk.
En ja, koeien te groot zoals we hier in mijnen tijd zeiden (schooltijd dus jaren 70 vooral).
Maar J vond ze toch wel mooi en 't was ook nogal warm voor een muts gistermiddag dus 't viel ni op dat ie ze direct afzette ...
Bij hen thuis dan maar wat foto's genomen, ze wilden zelfs allebei poseren met hun muts van oma op.


Ter verduidelijking: kleindochter J wil volgend jaar op ballet en was verwoed allerlei 'balletposes' aan het aannemen om te tonen dat ze al ballet kon :p (leek soms meer breakdance maar ja de wil is er :) )

's Avonds voor de tv ben ik toch maar opnieuw begonnen aan een thomas muts, ik deed de wolkast open en hup er kwam een bol dik blauw garen uitvallen dus heb die dan maar opgepakt en nu heb ik alweer een heel stuk, lijkt toch al beter dan die andere, hopelijk is ze nu ni te klein...

Groetjes van An




5 opmerkingen:

  1. Wat jammer natuurlijk, maar ach, zo blijf je bezig he :-) hihi
    Ze zijn allebei wel heel mooi en toch goed gelukt, ondanks te groot dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij probeert ook nog een beetje te lachen :-) Maar gauw een andere maken...... Wel sneu dat de muts te groot is, hij is juist zo mooi...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastig hè, als de juiste koppies niet in de buurt zijn om tussendoor te passen. Jammer, want het is wel een leuke muts. succes met de nieuwe; net wat je zegt: hopelijk wordt deze niet te klein ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh wat sneu,ze zijn zo moi en staan toch zo leuk eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach zo blijf je bezig ;) Ik heb dat regelmatig, mijn vriend zegt dan altijd dat ik echt wel een goedkope hobby heb en lang plezier heb van mijn wol ;)

    BeantwoordenVerwijderen